maandag 4 november 2013

voor mijn trouwe lezers..

Nee hoor, ik ben jullie echt niet vergeten, alleen als ik eerlijk ben zet ik liever een steekje in mijn spaarzame vrije tijd dan dat ik ga bloggen. Vooral nu de temparaturen al onder de 15 graden zijn gedaald pak ik graag mijn quiltwerkjes weer te voorschijn. En dat is weer zo verslavend, maar kost ook zoveel tijd om het een en ander af te maken.
Ach wat vliegt die tijd toch... Het Belgische quiltweekend was wederom weer geweldig.
Daar ik mijn camera had vergeten, had ik dus weinig te showen. Maar gelukkig las ik bij de andere quiltvriendinnetjes ook de verhaaltjes. En jullie vast ook met mij.
Nu weten mijn Facebook-vrienden al wel wat meer. Want daar plaats ik zo nu en dan even snel wat op, wat ik dan ook met mijn smartphone gefotografeerd heb. Maar ik zal pogen morgen even wat foto's te schieten zodat ook jullie weer wat kunnen mee kijken, want het blijft leuk om zo nu en dan weer al die mooi maaksels ook bij mijn blogvriend(innet)jes te bekijken. Dus komen jullie ook morgen even terug op bezoek...lieve quiltgroetjes van mij
Miranda

7 opmerkingen:

Chris zei

Ik ben er morgen hoor!

KijkDaarIs zei

Natuurlijk!!!..;0)

Bernadette van gils zei

ook ik zet liever steekjes dan dat ik blog, vandaar dat ik ook maar 1 x per week een berichtje achterlaat.
Natuurlijk kom ik nog een keer terug om je foto's te bekijken en je verhaaltjes te lezen
groetjes
Bernadette

Rennie zei

Fijn weer wat van je te horen. Natuurlijk blijf ik je volgen. Ik kijk uit naar je blog.

Lida zei

Doe ik! Fijne dag
Lida

Sis Voorn zei

Ik dacht al : Waar is ze toch ?
Waar zijn zwarte Janefoto's ? ;-)

Klaske zei

Ja, dat gaat wat sneller hé, om wat op fb te plaatsen. Maar het bloggen blijft ook leuk.